loading...
بخوانیدمیلیاردر شوید
سایت تفریحی

علی بازدید : 36 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

رییس فدراسیون فوتبال حرفهای تازه می‌زند، دیر شده اما سعی می‌کند متفاوت باشد.چندین هفته است که سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد ولی همه این اتفاقات نمی‌تواند انتقادات همیشگی به مدیریت علی کفاشیان را زیر سوال ببرد.
روزنامه اعتماد: رییس فدراسیون فوتبال حرفهای تازه می‌زند، دیر شده اما سعی می‌کند متفاوت باشد.

چندین هفته است که سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد ولی همه این اتفاقات نمی‌تواند انتقادات همیشگی به مدیریت علی کفاشیان را زیر سوال ببرد.

مدیریت رییس فدراسیون فوتبال جایی برای دفاع نگذاشته است، روزگاری که حتی دوستانش هم منتقدش شده‌اند و برای رفتنش لحظه‌شماری می‌کنند.

اصلاحات کفاشیان از همین امروز کلید می‌خورد اما مطمئنا خیلی دیر است؛ خودش هم دیگر رغبتی برای ماندن ندارد و اعتقاد دارد کمترین اصلاحات، رفتن خودش است."



بخشهایی از گفت‌وگو را با رییس فدراسیون فوتبال بخوانید:

9 ماه پیش مقابل همین صندلی ریاست شما نشسته بودم که از دفتر وزیر آمده بودید و خیلی هم بی‌حوصله بودید. گفته بودید عباسی به شما گفته که نباید در انتخابات شرکت کنید؛ چون گزینه وزارت نیستید، خودم اصرار داشتم حضور پیدا کنید. اگر باز هم همان روز تکرار شود حامی شما خواهیم بود؛ چون بحث ما ساختاری است. دوست داشتیم گزینه وزارت شکست بخورد تا استقلال فدراسیون حفظ شود و موفق هم شدیم. اما علی کفاشیان کاری با ما کرد تا از کرده خودمان پشیمان شویم و از شیوه مدیریتتان فاصله بگیریم. چه اتفاقی برای شما افتاد؟ این شکست‌ها و حتی پیروزی‌ها حق فوتبال ایران نیست؛ چون برنامه‌ای وجود نداشت و برای همین خیلی‌ها از شما فاصله گرفتند.

تو می‌خواهی ما را با ژاپن و کره مقایسه کنی؟ نتایج ما را کنار نتایج آنها بگذاری؟

من نه! اما اعتقاد دارم فوتبال ایران می‌توانست الگوبرداری کند، ظرفیت‌سازی کند و بر اساس نیازها بتواند نتیجه بگیرد. من روی انتخابها گرفته بحث دارم، روی کسانی که انتخاب می‌شدند و نتایجشان از قبل مشخص بود...

ولی علی دوستی‌مهر چون تیمش صعود کرد ما فدراسیون خوبی بودیم و چون تیم اکبر محمدی حذف شد ما بد عمل کردیم؟

نه! الان شما با عامه حرف نمی‌زنید، داریم مسائل را عمیق‌تر بررسی می‌کنیم و روش‌ بازی و اتفاقات نشان داد که ما برنامه‌ای مدون نداشتیم. هرچند دوستی‌ مهر و اکبر محمدی کل ایران را چرخیدند تا بازیکن پیدا کنند و این در حالیست که سقف نتایج مشخص بود و فوتبال ما خیلی عقب از کره و ژاپن است...

درسته! ژاپنی‌ها و کره‌یی‌ها سوار بنز هستند و ما با سمند در حال رقابت هستیم. سیستم آنها، مدیریت آنها، حمایتهایشان و خیلی موضوعات دیگر آنها با ما فاصله بسیاری دارد.

یعنی پس چون ما اقتصادمان این گونه است و وضعیت به این سمت رفته ما نباید انتظاری داشته باشیم؟

نه! منظورم این است که باید واقعیتها را بدانیم. باید خیلی مسائل را در نظر بگیریم و درست بنویسیم.

اما ما همیشه سعی کردیم درست بنویسیم. بحث ما ساختاری بوده و اصلابه شخص کفاشیان کاری نداشتیم.

اما چیزهایی نوشتید که از شما انتظار نداشتم. مخم داشت سوت می‌کشید که این چرا داره ریشه ما را می‌زنه؟ چرا چشم بسته مطلب می‌نویسید و اصلا مشکلات را نمی‌بینید.

ولی من برای هر کلمه‌اش ادله دارم و کاری هم به زندگی خصوصی و اتفاقات این چند وقت نداشتم. روزنامه اعتماد حتی اخبار این دستگیری را کار نکرد.

ولی عزیزمحمدی گفته شما خبر بازداشت مرا به سایت... دادی.

من نه از کسی می‌ترسم و نه اصلا برایم مهم است که دیگران چه قضاوتی درباره من می‌کنند. عزیزمحمدی بهتر از هر کسی می‌داند که چه کسی این خبر را منتشر کرد و نباید این دروغ را به شما می‌گفت. باید اطرافش را بهتر ببیند که خبرها چطور منتشر می‌شوند. به هرحال من همیشه بحث ساختاری می‌کنم و هدفم موضوع دیگری است.

آره، منم می‌دونم کار کدام خبرنگارها بوده...

ولی خب شما می‌توانستید فردای همان روز تیتر روزنامه ورزشی... را ببینید که دوستان عزیزمحمدی نوشتند کفاشیان با قرار وثیقه عزیزمحمدی آزاد شد؛ اینها نشان می‌دهد همه چیز هدفمند بود و احتمالا پیشنهادهای بیشتری به شما خواهد شد. (سکوت کفاشیان)

برنامه 90 چندان به شما حمله نکرد و بعد از این شکستها سکوت کرد.

قبلش که خیلی ما را اذیت کرد. سر همان مجمع‌های انتخابات و این حرفها...

اما تخلف شما محرز بود. جعل امضاها نشان داد که تخلف کردید...

(نبی؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال وارد بحث می‌شود) اگر بحث جعل باشد من آن نامه‌ها را بردم و من مقصر هستم، چه ربطی به کفاشیان دارد؟

اما برنامه 90 هم فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد و نه شخص کفاشیان را.

کفاشیان دوباره وارد بحث می شود این درست نیست که فردوسی پور این گونه جا بیندازد که به من بگویند متقلب. به خدا من چنین شخصیتی ندارم. می‌خواهی اصل ماجرای انتخابات فارس را برایت توضیح بدهم تا روشن شوی؟

قطعا.

ببین! کمال (کمانه، مدیرکل تربیت بدنی فارس) و آیت‌اللهی و من در همین دفتر جلسه گذاشتیم. همه چیز را با هم چک کردیم و درباره همه مسائل با هم حرف زدیم. حتی بحث آگهی و این مسائل شد که طرفین قبول کردیم انتخابات فارس برگزار شود. توافق که شد کمال رفت وزارت ورزش و گویا آنها مخالفت کردند، فکر کنم وزارت ورزشی‌ها با آیت‌اللهی کلا مشکل دارند. کمانه به من زنگ زد و گفت نمی‌شود برگزار کرد. من گفتم ما با هم حرف زدیم و به رسانه‌ها هم اعلام کردیم، زشت است که زیر حرفمان بزنیم. خلاصه چند روزی با هم بحث داشتیم که من گفتم به شیراز می‌آیم و آنجا کاری کن که مجمع به حد نصاب نرسد و به آیت اللهی هم گفتم مشکلی نیست و شش ماه هم سرپرست باشی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اتفاقا مجمع 35نفر بود و می‌توانست به حدنصاب نرسد که خود کمانه هم آمد و مجمع به حد نصاب رسید! خودم هم تعجب کردم. داخل جمع گفتم که اگر مایل نیستید می‌توانیم مجمع را عقب بیندازیم که همه یکصدا گفتند مجمع برگزار شود که برگزار هم شد و آیت‌اللهی انتخاب شد.

اما بحث آنجا تخلفات و جعل امضا بود و البته این رویه در هیات‌های دیگر هم ادامه داشت.

خدا شاهد است که در مجمع کرمانشاه هم قانون را رعایت کردیم. بحث مدرک و این حرفها شد که در آیین‌نامه قدیم و جدید هم مشخص است که این موضوع مشکلی ندارد. انتخابات دیگر هم یک بنده خدایی که جانباز هم بوده و انتخاباتش لغو شد. ما بی تقصیریم واقعا؛ اصلا ورود و تخلف را مجاز نمی‌دانم.

اما همین شما برای انتخابات با وجود اینکه می‌دانستید سازمان بازرسی ورودتان را تخلف می‌دانست حضور پیدا کردید و از انتخابتان دفاع کردید.
ببین! شرایط آن روز فرق داشت. من دیدم وزارت ورزش زیاد محکم نیست و فضا خیلی برای من آماده است؛ یعنی حمایت‌هایی که دیدم و به من گفتند مطمئن بودم رای می آورم و البته می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم.

قبول دارید این احضار شما خیلی تاثیر بدی در جامعه داشت؟

آره؛ همین دیروز رفته بودم بازار میوه و تره‌بار. یک پیرزنی از دور منو دید، گفت این چقدر شبیه کفاشیانه، شنیدم پول بازیکنان رو می‌خوره. خیلی ناراحت شدم. صاحب مغازه گفت که این خود کفاشیان هست، اینجوری صحبت نکن. پیرزنه گفت کفاشیان که اینجاها نمی‌آید خرید، خونه‌اش بالای شهر است و این حرفا؛ واقعا ناراحت شدم، بعد از 30 سال زندگی ورزشی این حق من نبود...

ولی گفته می‌شود مشاور عالی فدراسیون در بازداشت به خیلی موضوعات اعتراف کرده و برای همین شما را خیلی اذیت کردند.
نه! اصلا! اولا که همین فردا از بالا بگویند برو یک ثانیه هم نمی‌مانم و دستشان را هم می‌بوسم. اما خدا شاهد است که در جلسه حتی یک کلمه هم حرف نزدند. من حواسم هست که اگر قوه قضاییه یا وزارت اطلاعات موضوعی را بیان می‌کند حتما خیر مرا می‌خواهند و آینده را می‌بینند. هشت ماه قبل نامه‌ای محرمانه به من رسید و نوشتند که از حضور او در فدراسیون به خاطر برخی مسائل جلوگیری کنیم. من زیر آن نامه نوشتم. تا روزی که با من کار می‌کرد هیچ مشکلی نداشت و من از او راضی هستم. ولی خب به خودش گفتم چنین نامه‌ای آمده و شما دیگر به فدراسیون نیا. چند ماه بعد هم دستگیر شد و این اتفاقات افتاد.

اما خیلی‌ها می‌خواهند بدانند آنجا از شما چه پرسیدند و درباره پسرتان هم حرفهایی زده شد.

حالاحرف‌هایی زده شد. مثلا یکی از سایتها زده بود که پسر من مشاور فلانی شده تا در جزیره کیش فلان سرمایه‌گذاری را کند، یا درباره مشکل گزینشش حرف زدند. پسر من این کاره نیست اصلا، خودم فرستاده بودمش و خودم هم در جریان بودم. یا مثلا در آنجا پرسیدند چرا در کمیته ملی المپیک فلان حکم را برایش صادر کردی که من گفتم دیدم گوشش شکسته است و برایش صادر کردم (می‌خندید) یا مثلا در آنجا می‌گفتند انتخاب ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا برای برنامه‌ای خاص بوده. من توضیح دادم و آمدم بیرون.

اما کلااین روزها خیلی تحت فشار هستید و از روحیه‌تان می‌شود فهمید...

بعضی اوقات گریه‌ام می‌گیرد. این گونه رفتارها حق من نیست. خیلی تحت فشار هستم.

فشار از همه طرف و این برای فوتبال خیلی گران تمام می‌شود.

دقیقا! فوتبال خیلی ضرر می‌کند و من اصلا حاضر نیستم این اتفاق بیفتد.

حتما وقتی به منزل می‌روید همه طرفه تحت فشارید...
باور نمی‌کنی؛ همه می‌گویند تکلیفت را زودتر روشن کن، اینطور نمی‌شود که زندگی کرد. می‌گویند چرا زندگی راحت خودت را دیگر نمی‌توانی با ما داشته باشی؟ می‌گویند نه آسایش داریم و نه راحتی، می‌گویند بیشتر به ما سر بزن و توقعی نداریم که کار کنی. توقعشان این است که فدراسیون را رها کنم و به زندگی عادی خودم برسم.

یعنی می‌خواهید کنار بروید؟

حتما! اگر چنین وضعیتی باشد حتما می‌روم. اما الان نه؛ از درون و بیرون به فیفا و AFCاطلاعات می‌دهند. آنها ما را رصد می کنند. من اگر الان بروم گزگ می‌دهم دست ضدانقلاب و رسانه‌هایشان. از فردا می‌گویند رفته اون تو و حالا استعفایش را نوشته است. من می‌دانم این به ضرر فوتبال می‌شود. من نمی‌خواهم فوتبال ضرر کند و حتی حاضر نیستم یک اپسیلون برای فوتبال اتفاقی بیفتد. طوری می‌روم که مشکلی برای فوتبال پیش نیاید و همه چیز درست باشد. برای من فوتبال مهم‌تر است اما می دانم که می‌خواهند شخصیت مرا له کنند و له هم می‌شوم اما باید به فوتبال فکر کرد.

هنوز هم معتقدید هزینه استقلال فدراسیون، وضعیت این روزهای شماست؟

قطعا همین‌طور است. من از این زاویه نگاه می‌کنم که فوتبال کشور علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. من در تمامی ارگان‌های مدیریتی ورزش کشور غیر از ریاست ورزش خدمت کرده‌ام ولی فوتبال با همه آنها متفاوت است و علاقه‌مندان و هواداران بی‌شماری دارد که هر دقیقه پیگیر اتفاقات هستند. آنها دوست دارند فوتبال موفق باشد و اگر تنها فدراسیون بخواهد برای فوتبال تلاش کند به هیچ عنوان نتیجه نخواهد گرفت. دولت و وزارت ورزش و حتی رییس‌جمهور باید بیایند جلو و برای توسعه فوتبال تلاش کنند تا روی ریل بیفتد و توسعه‌اش پایدار باشد.

ولی وزارت ورزش هیچ همکاری‌ای با شما نمی‌کند؛ حالا به هر علتی...

بله؛ متاسفانه وزارت ورزش هیچ کمکی به ما نکرد...

فکر می‌کنید چرا هیچ کمکی به شما نشد؟

فکر می‌کنم شاید اهمیت فوتبال را درک نمی‌کنند و فدراسیون فوتبال را مثل همه رشته‌های ورزشی می‌بینند که اگر شکستی هم اتفاق بیفتد تاثیری در بدنه جامعه ندارد. اما واقعا اینطور نیست. بعضی اوقات مردم با ما من در خیابان یا جایی دعوا می‌کنند و تند می‌شوند و اصلا نمی‌توان کنترل‌شان کرد، این‌ها نشان از علاقه و خواسته مردم است. ما به این خواسته احترام می گذاریم. ما باید حمایت داشته باشیم.

اما شما حمایت داشتید و قدرش را ندانستید؟


اجازه بدید من حرفم را بزنم. نخستین حمایت باید از طرف رسانه‌ها باشد. برخی رسانه‌ها موضوعات کوچک را چنان بزرگ می کنند که قابل باور می‌شود. این بزرگنمایی‌ها ذهنیت مردم را خراب می‌کند. مثلا یک موضوع شخصی بگویم. رسانه‌ها به من می گویند کفاشیان همیشه می‌خندد، من کجا همیشه می‌خندم؟ اگر با لبخند صحبت می‌کنم کسی که از دلم خبر ندارد راضی هستم یا شادم؟ خیلی‌ها خنده مرا طوری نشان می‌دهند که انگار دارم مسخره می‌کنم در حالی که اصلا این گونه نیست. من هم انسان هستم و از بردها خوشحال می‌شوم و از شکست‌ها خیلی دلگیر و ناراحت می‌شوم و عملا اثرش روی خودم است و اگر صحبتی می‌شود و حرفی می‌زنم به این دلیل نیست که می‌خواهم بخندم و مسخره کنم. این یک چیز شخصی است. من باید آرامش داشته باشم و به همه موضوعات فوتبال فکر کنم...

داشتید بحث حمایت‌ها را توضیح می‌دادید.

بله؛ همین بحث حمایت رسانه‌یی بود که مرا درک نمی‌کنند، از من حمایت نمی‌کنند. مهم‌ترینش صداوسیماست که به یک موضوع کوچک دامن می‌زند و ذهنیت‌ها را خراب می‌کند. اگر موفقیتی به دست می‌آید آن را کم اهمیت جلوه می‌دهد و شکست ها را بزرگ می‌کند و اینها خوب نیست و مدیریت فوتبال را ضعیف می‌کند. مطمئن باشید همین صدا و سیما فقط به خاطر این مرا زیر سوال می‌برد که قضیه حق پخش تلویزیونی را پیگیری نکنم. حمایت دیگر حمایت‌های جامعه و دولت است. دولت برایش کاری ندارد؛ مثل کشورهای آلمان و ژاپن به یکی از کارخانه‌ها بگوید اسپانسر فدراسیون شود. الان خیلی از کارخانه‌ها می‌توانند اسپانسر ما بشوند اما می‌ترسند چون تبلیغاتشان اگر در فوتبال بیاید می‌گویند از کجا آوردید و برای چه آوردید و دردسرش بسیار زیاد است و تابلو می‌شوند. اینجا دولت باید کمک کند یا آقای صداوسیما، شما که میلیاردی از فوتبال درآمد دارید حق پخش را بدهید.

وقتی ما به دنبال احقاق این حق هستیم از همه طرف سعی می‌کنند ما را بزنند. یکی دیگر هم وزارت ورزش است که به جز در این مقطع، در بقیه مقاطع از فوتبال حمایت کرده است و باید کنارمان باشد تا این حمایتها را برای فوتبال بگیرد. وزارت ورزش خیلی جاها می‌توانست برای ما لابی کند و اعتبار برای فوتبال بگیرد.

هیچ وقت برای شما انگار این کار را نخواهد کرد، شما با آنها صادق نبودید.

حالا اگر نمی‌خواهند انجام بدهند دودش به چشم فوتبال می‌رود. کفاشیان کیه؟ کفاشیان که کاره‌ای نیست. کفاشیان یک روز می‌آید و روزی دیگر هم می‌رود. ممکن است سالها پشت سرش بد بگویند و ممکن است هم خوب بگویند. ما رفتنی هستیم اما فوتبال می‌ماند و اینها باید به این درک برسند.

ولی خب وزارت اعتقاد دارد شما قرار بود نباشید و ناگهان ماندید و انتخاب هم شدید و این برای آنها بسیار گران تمام شد...

نه! ببین. من که دست خودم نیست. اینجا ما هستیم و مجمعی داشتیم که 75 عضو دارد. همه اعضای مجمع هم می‌دانستند که حامی رقیب من وزارت ورزش است، وقتی آنها به گزینه وزارت ورزش رای ندادند به من چه ربطی دارد؟ شاید آنها رای سفید می‌دادند و آن وقت که خیلی بدتر می‌شد. رای نمی‌دادند و سفید می‌انداختند. این روحیه‌ای بود که در مجمع وجود داشت، چهار سال با این مجمع کار کردم و نمی‌توانم که یک شبه عوضشان کنم. خود اینها از باشگاهها و هیات‌ها بودند و چکیده فوتبال کشور هستند. وقتی اینها چنین تصمیمی گرفتند ما باید احترام بگذاریم. من الان اعتراف می‌کنم در مجمع دوم و انتخاب نایب رییس دومم اشتباه کردم. باید به بازرسی کل کشور و رای و نامه‌اش احترام می‌گذاشتم. این نشد و در زمانش اتفاق نیفتاد، باید این کار را می‌کردیم. این را اقرار می‌کنم. الان هم می‌گویم اصلا دیر نشده است. اگر قرار باشد هر اصلاحاتی در فوتبال شکل گیرد گروه های مختلف بنشینند و اصلاحات را تشخیص بدهند و فوتبال را به سلامت از این زمان عبور دهند. کمترین اصلاحات رفتن بنده است. من آماده هستم و خودم هم همکاری می‌کنم.

الان خیلی‌ها اعتقاد دارند بعد از رفتن شما به بازپرسی، رفتارتان تغییر کرده و حتی استعفا هم از شما گرفته‌اند؟


نه! آنجا خداییش هیچ فشار و صحبتی روی رفتن من نبود. حتی نگفتند که باید از فوتبال بروی یا بمانی. حالا نمی‌دانم غیرمستقیم به من گفتند یا نه. من واقعا نمی‌دانم. اما اصلا مطرح نشد. مواردی را که اتفاق افتاده بود پرسیدند و اشاره کردند و من هم جوابهای خودم را دادم.

نخستین حس پس از اینکه از دادسرای اوین بیرون آمدید داشتید چه بود؟

به خودم گفتم که علی مزدت را گرفتی! به بچه‌هایم هم گفتم من مزدم را گرفتم. خیلی برای من گران تمام شده بود، انگار دو تا سیلی خوابانده بودند زیر گوشم؛ اصلا حس خوبی نداشتم. این اتفاق حق من بعد از 30 سال کار سالم نبود.

اما گفته می‌شود سوءاستفاده‌های زیادی در فوتبال شده و پای شما هم گیر است؟
اصلا هیچ سوءاستفاده‌ای خدا را شکر در فوتبال نشده است. ما همیشه حسابرس داشتیم و حسابرسی شده و اصلا مشکلی وجود ندارد. نظارت هم وجود داشت. ممکن است برخی افراد به خاطر موقعیتشان سوءاستفاده کرده باشند ولی مطمئنا سوءاستفاده مالی نشده و فدراسیون فوتبال پاک پاک است.

فکر می‌کنید با توجه به این فشارها از همه طرف و شما هم که اعتقاد دارید نباید فوتبال صدمه ببیند، باز هم در فوتبال می‌مانید؛ وقتی نه پولی به فوتبال می‌رسد و فوتبال در شرایط تحریم به سر می‌برد؟


من فکر می کنم نباید احساساتی تصمیم بگیرم، چون تصمیم احساسی تبعات زیادی برای فوتبال ایران دارد. تصمیمی بگیریم و بعد متوجه شویم که اشتباه کردیم و بخواهیم برگردیم مثل همین مجمعی که برای نایب رییس دوم برگزار کردیم. به نظر من باید دور از احساس تصمیم بگیریم؛ چون فوتبال فقط ابعاد داخلی ندارد و بیشتر ابعاد بیرونی دارد. بالاخره برخی از داخل و خارج اخبار را به مراجع بیرونی منعکس می‌کنند. آنها دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد ولی دوست دارند که فوتبال ایران را قلقلک بدهند و بگویند چه اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد. باید در هیات رییسه بحث کنیم و به نتیجه درستی برسیم. خیلی هم دوست داریم که وزارت ورزش هم در این جلسات حضور پیدا کند و آنها نظرشان را به ما بگویند تا بعد از بحث به نتیجه‌ای برسیم.

پس اعتقاد دارید بودن شما به فوتبال کمک می‌کند؟

حداقل ضرر نمی‌زند؛ حالا حتی اگر کمکی هم نکند. اگر بگویم کمک می‌کند همین شماها می‌گویید از خود راضیست؛ اما مطمئنم ضرر و صدمه نمی‌رساند.

یک نکته جالب است که عابدینی روز مجمع از شما حمایت می‌کرد و امروز مهم‌ترین منتقد شده است. چه اتفاقی برای فوتبال ایران افتاده که موافق شما تبدیل به منتقد شده است؟


آقای عابدینی مدیر باتجربه‌ایست، حرف‌هایش هم نافذ است. من دوستش دارم. از شخصیت‌هایی است که با همه رو بازی می کند، بر عکس خیلی‌ها. به هر حال نظرش است و من احترام می‌گذارم.

وقتی در خیابان راه می‌روید کسی هست که از شما تعریف هم بکند؟

آره، بعضی‌ها می‌آیند و می‌گویند دستتان درد نکنه که زحمت می‌کشی و کار می‌کنی. عده‌ای می‌گویند بس کن. چرا الکی می خندی، هرکسی نظر خودش را دارد.

به نظر من شما خیلی در فدراسیون فوتبال اشتباه داشتید. از انتخاب اطرافیانتان تا تصمیمات مدیریتی و هیچ وقت هم به اشتباهتان اعتراف نکردید...

من فکر می‌کنم ما درست اطلاع‌رسانی نکردیم، جاهایی هم اشتباه رخ داده سلیقه‌یی است. من قبول دارم خیلی جاها اشتباه کردم اما تصمیمات بر اساس شرایط همان روز بود و قضاوت درباره من مربوط به نتیجه است. من نمی‌توانم این را بپذیرم. الان درباره کی‌روش هم حرف درمی‌آورند که تبانی کرده و مربی خوبی نیست و اینها...

خب، بحث این است که نظارتی روی کی‌روش نیست.

آخه کی‌روش مربی نظارت‌پذیری نیست.

به هرحال اینجا سیستمی دارد که باید همه افراد مدیریت شوند.

قبول دارم، واقعا هم دارد کار خودش را می‌کند، الان هم کمیته فنی و توسعه نظارت دارد. خود کی‌روش بارها اعلام کرده اگر کسی نظری دارد از کانالی که فدراسیون تعریف می‌کند بیایند و نظر بدهند.

ولی خیلی دیر بود.

آخه ببین! بچه که از خیابان رد می‌شود می‌گویند پدر و مادر ندارد اما وقتی یکی به او می‌زند هزار تا پدر و مادر پیدا می‌شود. تیم ملی و شکستش هم همین است.

من این تحلیل را قبول ندارم؛ چون اعتقاد دارم شما باید سیستم را درست کنید تا همه در همان ساختار فعالیت کنند.

می‌گویم در ایران همه بحث‌ها سلیقه‌یی است...

ولی به نظرم وضعیت تیم ملی اصلا خوب نیست.
دقیقا! وضعیت تیم ملی به مرحله هشدار رسیده است. خیلی وضعیت بدی داریم. ما بهترین وضعیت را از دست دادیم.

خب وقتی از کی‌روش پاسخ نخواستید حالا هم باید این شرایط را تحمل کنید.

من خواستم؛ دو بار خواستمش و او هم اعتراف کرد که کارش اشکال داشت و قول داد درستش کند.

اما فقط ترابیان و والی‌زاده را از تیم کنار گذاشت و اتفاق تازه‌ای در شکل بازی تیم ملی نیفتاد.
اون (را) درباره بازیکنانش گفت.

حرف من هم همین است که وقتی کسی نیست با او بحث کند همین می‌شود. شماها خیلی انتقادات را به جان خریدید که تیم ملی موفق باشد.
ولی اگر همین کارها را نمی‌کردیم آن وقت می‌گفت شماها همه امکانات را برای من مهیا نکردید.

من اینطور توجیه را قبول ندارم.

این هست؛ نمی‌شود کاریش کرد.

به هر دلیلی شما کنار بروید چه اتفاقی برای فوتبال می‌افتد.

من که کنار بروم مجمع تشکیل می‌شود و طبق اساسنامه، نایب‌رییس اول من به عنوان سرپرست معرفی می‌شود.

با توجه به مشکل سازمان بازرسی و این حرف‌ها چه؟

کی؟ آیت‌اللهی که این مشکل را ندارد و شاغل وزارت ورزش است و از خودشون هست.

امکانش هست که آیت‌اللهی با توجه به حساسیت‌های وزارت ورزش سرپرست نشود؟


نه! اساسنامه این را می‌گوید، مگر اینکه آیت‌اللهی هم استعفا بدهد که بهروان جایگزینش می‌شود.

من که سوالاتم تمام شد و سوالی نیست.


مصاحبه مهم نیست، شما قبول کردی که خیلی از مشکلات مربوط به من نیست؟

سعی می‌کنم بیشتر خاکستری بحث کنم و سیاه و سفید نبینم. من هنوز اعتقاد دارم که انتقادات به شیوه مدیریت شما و اطرافیانتان وجود دارد و باید خیلی‌ها را از بدنه فدراسیون حذف کنید. ضمن این که ساختاری در فوتبال ایران نیست و این خیلی درد بزرگی است.

علی بازدید : 46 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

مگر آدم عقل ندارد و دیوانه است که 8 میلیارد تومان به ژوزه پول بدهد؟ با این پول می رفتم مورینیو را می‌آوردم. ژوزه در حد خودش مربی خوبی است.
خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با وزیر ورزش هم صحبت کردم که یک نفر دیگر را برای مدیرعاملی باشگاه انتخاب کند.

محمد رویانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بابت اتفاق دیروز عذرخواهی می‌کنم من مخلص رسانه‌ها هستم امروز جلسه‌ای با مانوئل ژوزه داشتم و بعد هم باید با هیئت مدیره جلسه داشته باشم. جلسه خوبی با مانوئل داشتم و تحت تأثیرش قرار گرفتم او از نظر انسانی من را تحت تأثیر قرار داد.

 به من گفت می‌خواسته فوتبالش را با پرسپولیس تمام کند و با یکی دو جابه‌جایی در نیم فصل همه چیز را می‌توانسته درست کند. تمام فشارها را خودش تحمل کرده و به ما بازیکنان فشاری وارد نیاورده است. ولی اکنون همه چیز علیه او شده است. این خصوصیات خوب ژوزه بود که این حرف ها را زد.


وی ادامه داد: به خانه مانوئل رفتم و همسرش از من پذیرایی کرد ژوزه از مردم ایران و خوبی‌های آنها گفت. امشب دوباره جلسه‌ای با مانوئل در مورد ریز توافقات برای جدایی خواهیم داشت. ژوزه مربی بزرگی است و همه او را قبول دارند اما به هر دلیلی در پرسپولیس موفق نبوده است.

وی در مورد وضعیت شهاب گردان گفت: گردان یکی از بهترین دروازه‌بانان ماست و من او را راضی کردم تا بماند او در پرسپولیس ماندنی است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد سرمربی شدن گل‌محمدی گفت: او گزینه برتر و اول ماست یکی دو گزینه دیگر داخلی هم داریم که آدم‌های معتبر و محترمی هستند و همه قبولشان دارند. گل‌محمدی به شرط آنکه ژوزه نباشد گزینه اول ماست من 48 ساعت دیگر برای تصمیم‌گیری فرصت دارم.

وی در مورد سرمربی شدن کریم باقری گفت: برای سرمربیگیری با او صحبتی نکردیم.

رویانیان در مورد اینکه گل‌محمدی راضی به کار کردن با علی پروین نیست گفت: پروین بکن بائر ایران است. او باید کلاسش را حفظ کند و آن بالا بنشیند و نظارت کند، پروین بزرگ پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه خوردبین گفته است 8 میلیارد تومان دستمزد ژوزه است و علیپور هم به این مسئله واکنش نشان داده گفت: خوردبین اطلاعات ندارد و نباید این حرف ها را می‌زد. من به خوردبین گفتم چرا چنین حرفی زدی که تکذیب کرد. مگر می‌شود 8 میلیارد تومان به ژوزه پول بدهیم؟ مگر آدم عقل ندارد و دیوانه است که 8 میلیارد تومان به ژوزه پول بدهد؟ با این پول می رفتم مورینیو را می‌آوردم. ژوزه در حد خودش مربی خوبی است.

رویانیان ادامه داد: ژوزه مربی خوبی است اما در حد خودش پول گرفته است. اگر یک میلیون دلار هم به او دستمزد داده باشیم آن زمان دلار 1500تومان بوده که اکنون دلار 3هزار تومان است ضمن اینکه ما که نمی‌خواهیم این پول را به او بدهیم، دبه را برای همین موقع‌ها گذاشته‌اند مگر عقلم کم است که 8میلیارد تومان به یک مربی پول بدهم؟

آنها که این حرف را زده‌اند باید حرفشان را ثابت کنند. مگر عقل آدم کم است که به ژوزه هشت میلیارد تومان بدهد این رقم نصف کل بودجه یک سال باشگاه ماست. در 90 هم رأی خوبی آوردم، فقط 27درصد من را مقصر دانسته‌اند که شاید بیشتر آنها استقلالی بوده‌اند.


رویانیان تصریح کرد: برخی حرف های ناصحیح می‌زنند و می‌گویند این پول را از کجا آورده است. ولله من با بدبختی پول تهیه کرده‌ام، برای خودم بدهی و تعهد بانکی ایجاد کرده‌ام اما این پول‌ها را بر می‌گردانم تا بعد از رفتن من هم به گردن کسی نیفتد. مدام به من می‌گویند از کجا پول آورده‌ای؟ من تعهد و ضمانت بانکی ایجاد کرده‌ام و برای پرداخت آن هم برنامه دارم.

اگر بدهی‌ام را همین امروز بدهند دست هایم را بالا می‌برم و خداحافظی می‌کنم، به وزیر هم چند بار گفته‌ام که مدیرعاملی پرسپولیس را از من بگیرد و فقط من عضو هیئت‌مدیره باشم و بدهی‌های دوران خودم را بدهم و کار اقتصادی کنم.من کارگرم، مدیرعاملی را از من بگیرید، اما در کنار پرسپولیس می‌مانم و کار اقتصادی می‌کنم.


وی افزود: می‌گویند پول از کجا آورده‌ای؟ در حالی که استقلال و سپاهان هم پول داده‌اند، سپاهان بیشتر از من پول داده است. استقلال هم به اندازه ما پول داده است، چهار ماه است که به مانوئل حقوق نداده‌ام اما در شخصیت من نیست که این حرف را بزنم و بگویم پول نداشته‌ایم که بدهم.

 اهل آه و ناله نیستم شاید اگر می‌گفتم پول نداریم و آه و ناله می‌کردم و هواداران را ناراحت می‌کردم آدم خوبی می‌شدم اما من نمی‌توانم ظاهرسازی کنم. آدم عقل دارد و نباید اعتبار خود را زیر سؤال ببرد. روحیه‌ من اینگونه است.

علی بازدید : 27 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
هواداران پرسپولیس برای رضا حقیقی لقب خدیرا را انتخاب کردند.
خبرآنلاین: هواداران پرسپولیس برای رضا حقیقی لقب خدیرا را انتخاب کردند.

رضا حقیقی که تازه به جمع سرخپوشان پیوسته است از محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است.

او که در بازی دوستانه پرسپولیسی ها به میدان رفت بارها مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

هواداران که عادت دارند برای بازیکنان شان لقب انتخاب می کنند برای رضا حقیقی لقب خدیرا را انتخاب کردند.

خدیرا بازیکن آلمانی تیم رئال مادرید است که در پست رضا حقیقی توپ می زند.

علی بازدید : 26 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

صددرصد از پروین مشاوره خواهم گرفت اما نمی‌توانم قبول کنم که او در کار من دخالت کند. به هر حال پروین بزرگ من است اما اصول کاری و حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که کسی در کار من دخالت کند.
خبرگزاری ایسنا: یحیی گل محمدی می‌گوید: نمی‌توانم قبول کنم که پروین در کارم دخالت کند.

سرمربی موقت پرسپولیس پس از پایان دیدار امروزاین تیم برابر سایپا مهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من هنوز سرمربی نیستم. اگر با ژوزه به توافق برسند آن وقت باید درباره وضعیت من تصمیم‌گیری کنند. اما مثل اینکه باشگاه هنوز با او به توافق نرسیده است.

وی افزود: من برای سرمربی‌گری اختیار تام می‌خواهم چرا که جزو اصول کاری خودم هست. هر مربی دوست دارد که این شرایط را داشته باشد. اگر سرمربی شوم باید این اختیار را داشته باشم که دستیاران و بازیکنان خودم را انتخاب کنم در غیر این صورت سرمربی‌گری را قبول نخواهم کرد.

گل‌محمدی درباره احتمال حضور کلاه‌کج در پرسپولیس گفت: دو سه جلسه با ما تمرین کرده و قرار است امشب نتیجه‌اش را با خودش در میان بگذاریم.

وی درباره پیشنهاد خود به کریم باقری برای حضور در پرسپولیس گفت: من به باقری گفتم که به عنوان مدیر فنی در کنار من باشد. او نمی‌تواند مربی باشد چرا که کلاس مربی‌گری نرفته و روی نیمکت هم نمی‌تواند بنشیند اما حضور او برای پرسپولیس می‌تواند موثر باشد.

سرمربی موقت پرسپولیس درباره همکاری با علی پروین هم گفت: صددرصد از پروین مشاوره خواهم گرفت اما نمی‌توانم قبول کنم که او در کار من دخالت کند. به هر حال پروین بزرگ من است اما اصول کاری و حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که کسی در کار من دخالت کند. مطمئنا پروین تجربیات خوبی دارد که من از آن‌ها استفاده می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که این شائبه وجود دارد که شما در شرایطی به پرسپولیس آمدید که می‌دانستید بعدا جای ژوزه را خواهید گرفت گفت: زمانی که به پرسپولیس آمدم شرایط تیم بحرانی بود و رویانیان به من پیشنهاد داد که بیایم. من در آن زمان اصلا قصد سرمربی‌گری نداشتم و نیتم فقط کمک به پرسپولیس بود.

وی در پایان درباره لیست مازاد پرسپولیس برای نیم فصل دوم گفت: من هم مشابه لیست ژوزه یک فهرست دارم که 7 – 8 نفره است. اما همه چیز بعد از تصمیم مدیرعامل باشگاه درباره وضعیت ژوزه مشخص می‌شود.

علی بازدید : 41 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
راجر فدرر اسطوره تنیس جهان و پله اسطوره فوتبال جهان شب گذشته در برزیل با یکدیگر را ملاقات کرده و پیراهن‌های خود را با هم عوض کردند.
خبرگزاری مهر: راجر فدرر اسطوره تنیس جهان و پله اسطوره فوتبال جهان شب گذشته در برزیل با یکدیگر را ملاقات کرده و پیراهن‌های خود را با هم عوض کردند.

این ملاقات در خانه پله انجام شد و این دو اسطوره جوایز و یادگاری‌هایی را نیز با هم رد و بدل کردند.

پله پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را که با آن در فینال جام جهانی 1958 در سوئد بازی کرده بود را برای فدرر امضا کرد و به او تقدیم کرد.


فدرر و پله پیراهن‌های امضا شده را به یکدیگر تقدیم کردند

راجر فدرر تنیسور سوئیسی هم در عوض یک راکت تنیس که برای روز ملاقات با اسطوره خود کنار گذاشته بود را امضا و به پله تقدیم کرد.

پله در صفحه توئیتر خود نوشت: "عاشق تنیس هستم و امروز یکی از بزرگترین تنیسورهای جهان پیش من آمد و با او ملاقات کردم. راجر فدرر تو یک قهرمانی، هم در دنیای تنیس و هم در زندگی."


فدرر هم در این خصوص گفت: ملاقات پله از نزدیک برایم یک رویا بود که به حقیقت تبدیل شد. افتخار بزرگی برایم بود که با مهمترین و مشهورترین شخصیت فوتبالی جهان ملاقات کنم.


فدرر با توپ تنیس بزرگ تکنیک فوتبالی خود را در رقابتهای نمایشی ژیلت به نمایش گذاشت

فدرر هم اکنون برای حضور در رقابتهای تنیس نمایشی ژیلت در آمریکای جنوبی حضور دارد. در این رقابتها ماریا شاراپووا، کارولین ووزنیاکی، سرنا ویلیامز و ژو ویلفرد سونگا هم حضور دارند.

علی بازدید : 45 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
علی دایی رستورانش را در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیت‌های اقتصادی خود تجربه كند
عصر ایران: علی دایی كه تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت، عصر سه شنبه به اردبیل سفر كرد تا یكی دو روز را در زادگاهش سپری كند. البته علی دایی از این فرصت استفاده كرد و رستورانش را هم در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیت‌های اقتصادی خود تجربه كند.

شروع به کار رستوران علی دایی +عکس

شروع به کار رستوران علی دایی +عکس

شروع به کار رستوران علی دایی +عکس

شروع به کار رستوران علی دایی +عکس

علی بازدید : 40 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

ابتدا این دو خبر را بخوانید.
عصر ایران:  ابتدا این دو خبر را بخوانید:

1
در پی آتش سوزی مرگبار در مدرسه "شین آباد" پبرانشهر بر اثر آتش گرفتن یک بخاری نفتی ، رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس گفت: هم اکنون  30 درصد کلاسها از بخاری نفتی کاربراتوردار استفاده می کنند. سال 89 براساس برآوردی که به عمل آمد، برای تامین اعتبار تبدیل سیستم گرمایش این کلاس ها به سیستم حرارتی مرکزی اعتبار سنگینی برآورد شد که خارج از توان ما بود.

خبرگزاری مهر
2

قرارداد سالانه مانوئل ژوزه (سرمربی تیم پرسپولیس) و دستیارانش بر اساس آنچه سردار رویانیان گفته بود رقمی نزدیک به 2.5 میلیون دلار تخمین زده می شود و جالب تر اینجاست که بسیاری از اهالی فوتبال می گویند ژوزه در همان قسط اول قراردادش بیش از 60 درصد قراردادش را گرفته است. رقمی بیش از 4 میلیارد تومان که در صورت فسخ قرارداد با پیرمرد پرتغالی از کف پرسپولیس می رود.

خبرآنلاین
... و این ، فقط گوشه ای از سوء مدیریت در نظام توزیع ثروت و امکانات در کشور و بریز و بپاش های بی حساب و کتاب است. مشکلی که البته فقط مربوط به دولت دهم نیست و ریشه ای دیرین دارد.

واقعاً آیا مسوولان ما با چیزی به نام "اولویت بندی" آشنا هستند؟!

به راستی تبدیل سیستم گرمایشی آن 30 درصد از کلاس ها به یک سیستم ایمن ، چقدر هزینه داشت که از عهده اش برنیامدند؟ آیا هزینه ای بیش از مرگ و پرپر شدن دختربچه های معصوم داشت؟

ای کاش مجلس و دولت ، در هفته های آتی که بودجه سال آینده را تهیه و تصویب می کنند ، یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنند و جان بقیه دانش آموزانی را نجات دهند که قربانیان بالقوه حوادث مشابه آتی هستند.

علی بازدید : 44 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)


خرید جدید استقلال
دوشنبه 20 آذر 1391    
خرید جدید استقلال
این مهاجم بلند قامت در سپاهان و تراکتورسازی تحت نظر امیر قلعه نویی کار کرده بود و حالا بار دیگر در استقلال بازیکن او خواهد بود.
فرزاد حاتمی مهاجم نیم فصل اول تراکتورسازی تبریز در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد. حاتمی که در نیم فصل اول به خاطر اختلافاتی که با یکی از دستیاران تونی اولیویرا داشت خیلی کم در ترکیب این تیم به میدان رفت  و از وضعیتش در این تیم ناراضی بود.
همین مساله باعث شد این مهاجم  راحت تر از حد تصور از تراکتورسازی جدا شود.حاتمی که در نیم فصل لیگ یازدهم از سپاهان به تراکتورسازی پیوسته بود پارسال بازی های خوبی برای این تیم انجام داد.این مهاجم بلند قامت  در سپاهان  و تراکتورسازی تحت نظر امیر قلعه نویی کار کرده بود و حالا بار دیگر در استقلال بازیکن او خواهد بود.
ظاهرا  یکی از برنامه های قلعه نویی در نیم فصل دوم استفاده از اوت های بلند است و به نظر می رسد حسن اشجاری و فرزاد حاتمی در همین راستا جذب شده اند.

علی بازدید : 29 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

بازی‌های غرب آسیا- کویت

نبرد بدون گل ایران و عربستان/ شعار «خلیج همیشه فارس» در کویت

تیم ملی ایران برابر عربستان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:55 در کویت (میزبان بازی‌ها) و در چارچوب بازی‌های غرب آسیا به مصاف تیم عربستان رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیشتر حامی ایران بودند.

از نکات جالب تشویق علی دایی از سوی این تماشاگران بود. تماشاگران ایرانی در اواخر مسابقه شعار «خلیج همیشه فارس ایران» سر دادند.

مهرداد اولادی در این بازی کاپیتان ایران بود که در دقیقه 82 تعویض شد و بازوبند به مهرداد پولادی رسید.

مینورتو داور ژاپنی به قاسم دهنوی، میلاد نوری، مهرداد پولادی محمد مهدی نظری از ایران و عبدالله اوطیف و بدرالخمیس از عربستان در نیمه اول کارت زرد نشان داد.

فرانک ریکارد از روی سکوها بازی را نظاره کرد و خالدالقرونی هدایت تیم دوم عربستان را برعهده داشت..

تیم ایران نیز با برترین بازیکنان لیگ برتر راهی مسابقات شده است؛ اما کی‌روش سرمربی ایران را برعهده دارد.

تیم ایران روز چهارشنبه در دومین بازی خود برابر بحرین بازی می‌کند و روز شنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم یمن می‌رود.

ترکیب تیم ملی ایران:

سوشا مکانی، قاسم دهنوی، شجاع خلیل‌زاده، محمدرضا خانزاده، پیام صادقیان( از دقیقه 60 امید ابراهیمی)، امید نظری، مهرداد پولادی، میلاد فخرالدینی، میلاد نوری، یعقوب کریمی( از دقیقه 72 احمد حسن‌زاده) و مهرداد اولادی( از دقیقه 82 محمد مهدی نظری)

سرمربی: کارلوس کی‌ روش

فارس

علی بازدید : 37 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سقوط بمب‌افکن پس از 40 سال/ لیونل مسی رکورد گرد مولر را شکست

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا سرانجام رکورد گرد مولر افسانه‌ای را شکست.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس در هفته پانزدهم لالیگا به میدان رفتند و ستاره آرژانتینی موفق شد رکورد گرد مولر افسانه‌ای را بشکند.

مسی که پیش از این دیدار حضورش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به طور ثابت در ترکیب کاتالان‌ها قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی 2 گل وارد دروازه بتیس کرد تا رکورد بمب‌افکن ژرمن‌‌ها را پس از 40 سال بشکند.

گرد مولر در سال 1972 با به ثمر رساندن 85 گل در طول یک‌سال بهترین گلزن جهان به شمار می‌رفت که مسی موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند (86 گل) این رکورد را بشکند./فارس



علی بازدید : 25 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

روزنامه

عناوین روزنامه های امروز دوشنبه 20 آذر 1391

تیتر روزنامه

تاريخ مراجعه داوطلبان آزمون سراسري به سايت سنجش جهت ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي در كنكور 91 اعلام شد 
جزييات توزيع کارت و برگزاري آزمون هاي فراگير پيام نور تشريح شد 
معاون وزير بهداشت: هيچ کس حق ندارد به بهانه افت تحصيلي با دانشجو برخورد کند 
محسن رضايي: سيستم بروکراسي امنيتي و سياسي، کشور را از پويايي انداخته است 
نشست رئيس‌جمهور و مخالفان؛ لغو اختيارات مرسي و برگزاري همه‌پرسي قانون اساسي در موعد مقرر 
جزييات کامل طرح فروش نفت به مردم

تیتر روزنامه محسن هاشمي و وکيل خانواده هاشمي : فايل صوتي منتسب به مهدي هاشمي جعلي است
حرف هاي خاص مردسرخ ونزوئلا با پيشرفت سرطان / هوگوچاوز تـمـام شد؟ 
بازخواني فاصله گرفتن تدريجي اصولگرايان از احمدي نژاد 
جزييات حمله به سرکنسولگري ايران در هرات 
احمد سالک: احمدي‌نژاد دنبال تمديد قدرتش است 
دبيرکل حزب مردم سالاري: برخورد تند با دانشجويان، خلاف حرکت انقلاب اسلامي است 
عضو مجلس خبرگان رهبري: پوشاندن حقايق، خطرناک است 
تاجگردون در نطق ميان‌دستور: آوازه بي‌تدبيري ما زبانزد عام و خاص شده است 
فوت يکي از دانش‌آموزان حادثه ديده در آتش‌سوزي مدرسه پيرانشهر
تیتر روزنامه مهدی کلهر :  قرار بود شهر مهر بسازیم نه مسکن مهر! 
روز استعفاهای بی‌سرانجام در مجلس 
رسول منتجب‌نیا :  دولت، شعر بدون قافیه اصولگرایان شده است 
رحیمی: ای کاش مخابرات را واگذار نمی‌کردیم
نرخ کارمزد بنزین افزایش یافت
فروش 10 میلیارد دلار 1226 تومانی توسط بانک مرکزی
حاجی بابایی توضیح داد، نمایندگان قانع نشدند /  معلم و شرکت « ارج» مقصر آتش‌سوزی مدرسه
تیتر روزنامه

كارت زرد مجلس به حاجي بابايي
اظهارات ضد و نقيض درباره شكل‌گيري طيف حامي مشايي در جبهه پايداري
شوراي هماهنگي محور خرد جمعي جبهه اصلاحات
رييس جمهورمصر فرمان قانون اساسي خود را باطل كرد / مرسي تسليم شد
سردار احمد وحيدي: بالاخره يك جوري پهپاد وارد ايران شده است
هشدار مجدد رسول جعفريان درباره غلو كردن در مساله مهدويت

تیتر روزنامه

گمانه زني‌ها درباره تشکيل يک جناح تازه؛ جريان سوم با محوريت احمدي نژاد شکل مي‌گيرد؟
تمديد قرار بازداشت «مهدي هاشمي» براي دو ماه ديگر 
وقتي سکه و دلار قيمت مسکن را تعيين مي کنند؛
هشدار پليس: داشتن زنجيرچرخ ابتداي جاده كنترل مي‌شود / آماده باش در111گردنه برف گير 
کارشناسان اقتصادي:1500 تومان، 2000تومان يا 2500تومان؟ پيش بيني قيمت جديد دلار 
نوسان در بازارخودروهاي خارجي در ايران / لوكس سواري ممنوع!

تیتر روزنامه

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی:19000 نفر در تصادفات رانندگی سال 91 کشته شدند؟!
نمایندگان از پاسخ وزیر آموزش و پرورش قانع نشدند-کارت زرد مجلس به حاجی بابایی 
شرایط 8 گانه تقسیط بدهی-جزئیات بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان
نقشه فناوري ايران خودرو تا سال 1404تدوين شد
ایران در نمایشگاه گردشگری آلمان حضور می یابد

تیتر روزنامه

برخي از مردم زلزله‌زده همچنان در چادر سكونت دارند / آقاي نيكزاد آمارتان اشتباه است صادق زيباکلام: شاهد احمدي نژاد جديد هستيم
خالد مشعل: کمک‌هاي ايران در نبرد غزه را فراموش نمي‌کنيم
از هفته آينده تخصيص ارز براي تامين نيازهاي وارداتي صنايع بزرگ با صنايع خودروسازي آغاز مي‌شود / آغاز تخصيص ارز به صنايع بزرگ كشور
ولايتي: مخالفان مرسي، سال‌ها در خدمت مبارک بودند
مصدومان حادثه آتش سوزي پيرانشهر / دانش آموزي به ملاقات خدا رفت

تیتر روزنامه

ترکيه با سفر هيئت پارلماني ايران براي پيگيري آزادي ۴۸زائر ربوده شده موافقت نکرد
تصويب ده ها هزار دلار کمک داوطلبانه به سازمان هاي بين المللي
مرسي اختيارات ويژه خود را لغو اما برهمه‌پرسي در موعد مقرر تأکيد کرد
ولايتي: بهار عربي معادل پان عربيسم است
تذکرها و اخطارهاي پياپي نمايندگان در بررسي تعيين ترکيب هيئت اجرايي مرکزي انتخابات
ورود مجلس به بررسي رانت خواري بزرگ واردات خودرو
وزير نيرو: دولت در قيمت‌گذاري برق صادراتي دخالت نمي کند
ارائه طرح دوفوريتي درمجلس براي لغو ادغام وزارت ارتباطات

تیتر روزنامه

نرخ تورم آبان‌ماه در آستانه 26 درصد؟ 
مصوبه جديد دولت براي اجرا ابلاغ شد / قيمت‌هاي جديد مسكن مهر
براي سال آينده / تعرفه واردات نصف مي‌شود
از سوی سخنگوی مرکز مبادلات ابراز شد / انتقاد از ناهماهنگی‌ها در سیاست‌گذاری ارزی 
نبض بازار - رکود در اجاره آپارتمان به اتباع خارجی / چینی‌ها تنها مشتری ویلاهای دلاری در تهران
آرامش به مصر بازمي‌گردد؟ عقب‌نشيني مرسي از فرمان جنجالي

تیتر روزنامه

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی : نام بهار عربی، یک شوخی است
ریيس ديوان عدالت اداري: شکایات ازدستگاه‌های‌دولتی‌افزایش قابل توجهی داشته‌است
5 برابر شدن بودجه هم نتوانست مشکلات را حل کند / بنیاد شهید پول ندارد!
لاریجانی / دنبال روش نو برای بهبود وضع معیشتی محرومان باشیم
مدیر کل اقدامات تأمینی سازمان زندان ها: اشتغال مددجویان در اولویت زندان هاست
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خبر داد  / بدهی 6 هزار میلیاردی یک خودروساز

تیتر روزنامه

قلب‌ها در آبادان به تپش افتاده / پس از چهار ‌روز لحظه شماري براي رؤيت ضريح حسيني(ع) 
ایران میزبان اجلاس جهانی علماء و بیداری اسلامی
نصب تبلیغات ضد اسلامی جدید توسط گروه «پاملا گلر»



علی بازدید : 33 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

یکی از اتفاقات خوب هفته گذشته برای استقلالی ها عروسی پژمان منتظری بازیکن خوش اخلاق این تیم بود. منتظری مراسم عروسی خودش را در یکی از باغ های حوالی کرج برگزار کرد و جالب اینکه به خاطر برگزاری مراسم عروسی مدافع استقلالی ها، تمرین روز دوشنبه هم تعطیل بود.

در این مراسم همه بازیکنان استقلال و … حضور داشتند. کریم انصاری فرد و مهرداد پولادی هم پرسپولیسی های حاضر در این مراسم بودند. هر چند فتح الله زاده و قلعه نویی از غایبان سرشناس این مهمانی بودند اما حمید بابازاده به نمایندگی از کادر فنی آبی ها در این مراسم حاضر شده بود.

قلعه نویی روز بعد از عروسی، مبلغ ۵ میلیون تومان بابت هدیه عروسی به پژمان منتظر داد و فتح الله زاده هم قول هدیه دادن چند سکه تمام بهار آزادی را به او داد. هر چند پژمان منتظری اصرار زیادی به پخش نشدن عکس های عروسی اش در سایت های اینترنتی داشت، چند روز بعد از برگزاری این مراسم بسیاری از عکس های بازیکنان حاضر در این مراسم در سایت ها پخش شد.

جالب اینکه در اکثر عکس ها یکی از مهمان های این مراسم در کنار بازیکنان حضور دارد. به نظر می رسد او تمام وقتش در عروسی بازیکن استقلال را به ثبت عکس های یادگاری با مهمان های سرشناس گذرانده باشد. او روز بعد هم همه عکس ها را در صفحه اجتماعی اش گذاشته تا به دوستانش ثابت کند در مراسم عروسی پژمان منتظری حضور داشته است!

علی بازدید : 42 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)
قهرمانان ورزشی با بردهای پیاپی خود، نه تنها قلب ملت خود را شاد می کنند بلکه از نظر مالی هم به ثروت های افسانه ای می رسند. این فهرستی است از 10 نفر از ورزشکارانی که در سال 2012 به عنوان ثروتمندترین ورزشکاران دنیا معرفی شده اند.

همشهری سرنخ: دنیای ورزش حرفه ای از همان زمان رقابت های خونین گلادیاتورها و بعدها با برگزاری المپیک به شکل نوین آن و مسابقات جام جهانی همیشه همسایه دیوار به دیوار ثروت و شهرت بوده است. قهرمانان ورزشی با بردهای پیاپی خود، نه تنها قلب ملت خود را شاد می کنند بلکه از نظر مالی هم به ثروت های افسانه ای می رسند. این فهرستی است از 10 نفر از ورزشکارانی که در سال 2012 به عنوان ثروتمندترین ورزشکاران دنیا معرفی شده اند.

تایگر وود
100 میلیون دلار

درست است که فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش های دنیا به حساب می آید و بیشتر مردم تصور می کنند که با دستمزدهای میلیونی فوتبالیست ها، حتما جایگاه اولین نفر فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا باید متعلق به یک فوتبالیست باشد اما واقعیت این است که جایگاه اول این فهرست را یک بازیکن گلف به خود اختصاص داده است.

تایگر وود، گلف باز افسانه ای آمریکا، سالانه حقوقی برابر با 100 میلیون دلار دارد که البته رقم بسیار بالایی برای یک ورزشکار به حساب می آید. از سال 2010 تا به حال، نام او در صدر فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار گرفته است.

ورزشکاران میلیون دلاری
با اینکه وود از همان ابتدای شروع ورزش حرفه ای خود، همیشه در کارش موفق بوده اما از سال 2010 تا به حال، او به طرز چشمگیری مسابقات بسیاری را برده و رکوردهای بسیاری را شکسته است، همین مساله باعث شده تا هر روز بر شهرت و محبوبیت او نیز افزوده شود.

تایگر وود با این بردها توانسته مقام هفتم را در میان حرفه ای ترین گلف بازان دنیا به دست بیاورد. او تا به حال موفق به پیروزی در 14 مسابقه حرفه ای گلف شده و نام او به عنوان مشهورترین بازیکن گلف در تارخ این ورزش ثبت شده است که توانسته بیشترین تعداد پیروزی را داشته باشد.



کوبه بریانت
53 میلیون دلار
چه کسی می تواند نام بازیکن خط حمله تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز را فراموش کند، بازیکنی که بدون وجود او، تیمش قادر به تکرار دائمی پیروزی هایش نخواهد بود.

«کوبه بریانت» بازیکنی است که به خاطر پرش های بسیار بلند وضربات سنگینش که احتمال خطا رفتن آنها نزدیک به صفر است در دنیا به شهرت رسیده است. کوبه با دستمزد 53 میلیون دلاری از سال 2006 تا به حال در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار گرفته و بالاخره در سال 2012 توانست جایگاه دوم این لیست را به خود اختصاص دهد.

ورزشکاران میلیون دلاری
او تنها در یک بازی در سال 2006 موفق شد به تنهایی 81 امتیاز برای تیم خود کسب کند. از همان زمان بود که توانست شهرت زیادی به دست آورده و باشگاه های بسیاری هم خواهان عقد قرارداد با این بازیکن شدند و از همان زمان او به اسطوره ای در رشته بسکتبال مبدل شد و حقوق های میلیونی سالانه باعث شدند تا علاوه بر شهرت جهانی، به ثروتی هنگفت نیز دست پیدا کند.



لیبرون جیمز

48 میلیون دلار

لیبرون جیمز که به پادشاه جیمز نیز شهرت دارد، بازیکن بسکتبال تیم میامی است که با حقوق 48 میلیون دلاری خود توانسته است یکی دیگر از ثروتمندترین ورزشکاران دنیا باشد. او تا به حال موفق به دریافت جوایز گوناگونی از قبیل جایزه فصل NBA، جایزه مفیدترین بازیکن NBA و جایزه فصل آل استار شده است.

ورزشکاران میلیون دلاری
لیبرون به خاطر ضربات محکم و پاس های دقیقی که همه در نهایت به گل ختم می شوند شهرت دارد. او در واقع قلب تیم بسکتبال میامی به حساب می آید. تمام این موارد باعث شده است تا لیبرون سومین ورزشکار ثروتمند دنیا در سال 2012 باشد.



راجر فدرر
47 میلیون دلار

تنیس یکی دیگر از ورزش های پرطرفدار در سراسر دنیا به حساب می آید. این ورزش نیز برای بازیکنان حرفه ای خود سود بسیاری به ارمغان می آورد. راجر فدرر بازیکن تنیسی است که با حقوق 47 میلیون دلاری خود چهارمین نفر در لیست ثروتمندترین ورزشکاران سال 2012 است.

ورزشکاران میلیون دلاری
راجر فدرر با 237 برد در عرض چندین هفته متوالی، به عنوان سومین تنیس باز موفق دنیا از طرف فدراسیون تنیس معرفی شد. او مرد شماره یک تنیس جهان و موفق ترین بازیکن تنیس در تاریخ این ورزش شناخته می شود به طوری که شرکت هایی چون نایک و ژیلت روی او سرمایه گذاری کرده و در بسیاری از تبلیغ های خود از این قهرمان تنیس استفاده می کنند. استفاده از این ورزشکار در تبلیغات، باعث شده تا او علاوه بر دریافت حقوق از باشگاه، از این راه نیز درآمدی میلیونی داشته باشد.



فیل میکلسون
46 میلیون دلار

شاید ورزش گلف از نظر بیشتر ما ایرانی ها، ورزشی خسته کننده و بدون جذابیت به نظر برسد اما ورزش دوستان زیادی در آن سوی آب ها هستند که طرفدار پر و پا قرص این ورزش بوده و بازیکنان آن را به خوبی می شناسند. فیل میکلسون هم بازیکن گلف دیگری است که با حقوق سالانه 46/5 میلیون دلار در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار دارد. او سال گذشته توانست در 4 بازی بسیار مهم پیروز میدان باشد و همین پیروزی ها باعث شد تا سرمایه گذاران بسیاری روی این بازیکن حساب باز کنند.

ورزشکاران میلیون دلاری
میکلسون که در سراسر دنیا به نام «لفتی» شناخته می شود، در سال 2011 از طرف انجمن گلف جهانی به عنوان مشهورترین بازیکن گلف دنیا شناخته شد. همچنین در سال 2012 او بیشترین تعداد برد و جایزه را به خود اختصاص داد.



دیوید بکهام
40 میلیون دلار

دیوید بکهام یکی از مشهورترین فوتبالیست های دنیاست که با درآمد سالانه 40 میلیون دلاری خود، ششمین ورزشکار ثروتمند دنیا به حساب می آید، البته این تنها بخشی از حقوق بکهام است زیرا شرکت های مد و تولیدکنندگان پوشاک، نوشیدنی های انرژی زا و عطر، از او برای تبلیغات خود استفاده می کنند و به خاطر این کرا، پول خوبی نیز به او پرداخت می کنند.

ورزشکاران میلیون دلاری
دریافت های حرفه ای بکهام از زمانی آغاز شد که در سال 1992 قرارداد بازی در تیم منچستریونایتد را امضا کرد. در آن زمان او تنها 17 سال داشت. پس از آن، بکهام به چنان شهرتی رسید که حتی در تعدادی از فیلم های سینمایی نیز بازی کرد.

نام بکهام نه تنها برای تمام انگلیسی ها نامی آشناست بلکه تمام طرفداران فوتبال در سراسر دنیا او را به خوبی می شناسند به طوری که این فوتبالیست هم اکنون میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا دارد. بکهام قدرت بی نظیری در شوت زدن دارد و شاید همین موضوع دلیلی شد تا او به یکی از مشهورترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شود. او سال های زیادی کاپیتان تیم ملی انگلیس بود.



کریستیانو رونالدو
38 میلیون دلار

کریستیانو رونالدو یکی دیگر از مشهورترین فوتبالیست های دنیا، اهل پرتغال است و سالانه مبلغ 38 میلیون دلار درآمد دارد.

ورزشکاران میلیون دلاری
او یکی از موثرترین بازیکنان تیم اسپانیایی رئال مادرید است و در واقع یکی از بازیکنان اصلی و ثابت این تیم به حساب می آید. این فوتبالیست به عنوان گرانترین بازیکن در سراسر دنیا به حساب می آید. مبلغ قرارداد او با باشگاه رئال مادرید، 94 میلیون پوند گزارش شده است. او مشهورترین فوتبالیست در تاریخ فوتبال پرتغال است.

رونالدو تا به حال گرانترین قراردادها را داشته و همچنان نیز تعداد زیادی از باشگاه های دنیا به دنبال این بازیکن هستند تا با او قرارداد ببندند.



الکس رودریگرز
35 میلیون دلار

الکس رودریگرز در جایگاه هشتم ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار دارد. او بازیکن حرفه ای بیسبال است. درآمد سالانه رودریگرز 35 میلیون دلار بوده و او مقام سوم را در بیسبال حرفه ای آمریکا دارد. این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت های تیم نیویورک یانکی است.

ورزشکاران میلیون دلاری
او که با نام رود در سراسر دنیا شناخته می شود، مشهورترین و موفق ترین بازیکن بیسبال در تاریخ این ورزش لقب گرفته است.

رودریگرز 35 سال دارد و تا به حال دو بار جایزه مفیدترین بازیکن در تیم ملی بیسبال آمریکا را به دست آورده است. بیشترین امتیاز به دست آمده توسط رودریگرز 500 امتیاز بوده است که البته امتیاز بسیار بالایی است و تا به حال هیچ بازیکنی به این امتیاز دست نیافته است.



مایکل شوماخر
34 میلیون دلار

در دنیا کسی وجود ندارد که با شنیدن نام مسابقات رالی، به یاد یکی از موفق ترین رانندگان این رشته ورزشی یعنی مایکل شوماخر نیفتد.

درآمد خالص سالانه مایکل شوماخر 34 میلیون دلار است و همین درآمد باعث شده تا او نهمین ورزشکار ثروتمند در دنیا باشد.

این راننده آلمانی سمبل گروه مرسدس جی پی بوده و تا به حال توانسته است 7 بار برنده جام جهانی مسابقات رالی شود.

ورزشکاران میلیون دلاری
مایکل شوماخر 11 سال متوالی با انواع و اقسام اتومبیل های شرکت مرسدس بنز در مسابقات مختلف شرکت کرده و تبلیغات بسیاری برای این شرکت انجام داده است. او تا به حال عناوین زیادی از جمله عنوان «سریع ترین راننده در پیچ ها» و «راننده ای با بیشترین برد» را به دست آورده است.

این راننده آلمانی آنقدر در سراسر دنیا شهرت دارد که حتی کسانی هم که به مسابقات رالی علاقه ای ندارند او را به عنوان مرد اول این مسابقات می شناسند.



لیونل مسی
32 میلیون دلار

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورززش ها در سراسر دنیا به حساب می آید و همین موضوع باعث شده است که تعداد فوتبالیست هایی که در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران قرار گرفته اند از بازیکنان سایر رشته ها بیشتر باشد.

لیونل مسی هم یکی دیگر از همین فوتبالیست هاست که علاوه بر داشتن هواداران بسیار، با درآمد خالص 32/3 میلیون دلاری در لیست ثروتمندترین ورزشکاران دنیا قرار دارد.

ورزشکاران میلیون دلاری
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. او این ورزش را از زمانی که کودک بود آغاز کرد و از همان ابتدا مهارت های خود را در این رشته نشان داد. این موضوع باعث شد تا خانواده اش هم استعداد پسرشان را جدی گرفته و او را در این راه همراهی کنند.

مسی در باشگاه های معمولی به ورزش خود ادامه داد تا اینکه در سال 2000 وقتی با خانواده خود به اروپا مهاجرت کرد و در باشگاه های حرفه ای فوتبال، این ورزش را دنبال کرد، همه متوجه استعداد فوق العاده او در فوتبال شدند و از آن زمان بود که هر روز موفق تر از روز قبل شد. مسی در سال 2012 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا معرفی شد.

درباره ما
این سایت باهدف کسب اطلاع از روش های کسب درامد ازاینترنت وسرگرمی راه اندازی شده باعضویت درسایت از اخرین اخبار سایت وبحث وگفتگودرسایت وهمچنین طرح هایی که بعدا"اعلام خواهد شد شرکت کنید اگر سوالی داشتید در قسمت تماس باما یا نظرات بیان کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا در این سایت مسابقه برگزار شود
    محتوای این سایت چقدر برای شما مفید بوده
    دسته بندی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 631
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 12,712
  • بازدید کلی : 77,633
  • کدهای اختصاصی

    چت روم

    دیکشنری انلاین
    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی

    باکس 24
    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی
    باکس 24

    کسب درامد اینترنتی

    باکس 24